
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję
producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, możesz
skontaktować się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie
gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki
proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do
sprawności. Szczegółowe warunki gwarancji określa karta gwarancyjna.
Reklamacje na podstawie powszechnie
obowiązujących przepisów prawa
Informujemy, że zgodnie z art. 545 Kodeksu cywilnego Kupujący powinien
sprawdzić doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach
określonego rodzaju.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady (jest niezgodny z umową),
prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1.Prześlij do nas produkt,
który chcesz zareklamować, dołączając do niego w miarę możliwości pisemne
oświadczenie, w którym opiszesz powody reklamacji produktu, swoje żądania. Przy
składaniu reklamacji możesz skorzystać z formularza reklamacji dostępnego
tutaj.
Jeśli żądasz zwrotu środków pieniężnych i zgadzasz się na zwrot w formie
przelewu na rachunek bankowy, podaj w opisie reklamacji albo w formularzu nr
rachunku bankowego na który mamy dokonać zwrotu.
2.W ciągu 14 dni od
otrzymania twoich żądań reklamacyjnych poinformujemy Cię mailowo lub
telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3.Jeżeli reklamacja
zostanie rozpatrzona pozytywnie, niezwłocznie po podjęciu decyzji o uznaniu
reklamacji spełnimy Twoje żądania (o ile żądania te będą się mieścić w granicach
powszechnie obowiązującego prawa).
4.Jeżeli reklamacja
zostanie uznana za nieuzasadnioną, niezwłocznie przekażemy Ci szczegółowe
uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt
reklamowany produkt.
5.W przypadku płatności
kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:
sklep@4eyes.pl lub
telefonicznie:
+48696015670. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo
przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeśli jesteś konsumentem
rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty
otrzymania zamówionego produktu (objęcia produktu w posiadanie przez Ciebie lub
wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik), masz prawo do
odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). Dotyczy to
wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie
fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej
działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1.W ciągu 14 dni od
otrzymania produktu (objęcia produktu w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną
przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik) wyślij do nas drogą mailową bądź
pocztą tradycyjną albo kurierem oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Przy
składaniu tego oświadczenia możesz skorzystać z
ustawowego formularza
odstąpienia. Jeśli wysyłasz oświadczenie pocztą tradycyjną albo kurierem możesz
wysłać oświadczenie o odstąpieniu paczką razem z produktem z którego
zrezygnowałeś. Sprzedawca nie ponosi kosztów odesłania zwracanego produktu.
2.Jeśli nie odesłałeś
zwracanego produktu razem z oświadczeniem o odstąpieniu w takim przypadku w
ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu odeślij do nas, na swój
koszt, zwracany produkt.
3.Niezwłocznie po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu. Pamiętaj, iż zgodnie z obowiązującym prawem Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
4.Niezwłocznie po
otrzymaniu produktu z powrotem lub dostarczeniu przez Ciebie dowodu jego
odesłania, dokonamy, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Ciebie
oświadczenia o odstąpieniu, zwrotu należnych Tobie pieniędzy przy użyciu takiego
samego sposobu zapłaty jakiego użyłeś.
5. W przypadku płatności
kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.